Cały marketingowy świat skupia się na tworzeniu nowych pomysłów. Nie istotne w jakim zakresie, ważne aby były nowe, nietuzinkowe, niepowtarzalne… Stare pomysły już dawno się przejadły, na nowe trzeba odwagi. Trzeba odnaleźć nowe zasady istnienia i funkcjonowania, wyjść poza zaciśnięte ramy zwykłego świata. Przyjmując nowe, niesztampowe i rewolucyjne podejście możemy stworzyć nową jakość. Pracujemy i żyjemy ze świadomością, że jesteśmy częścią większej formuły, do której wnosimy pasje, pomysły i zdolności. Naszą misją jest wyjście poza „szarą strefę” do obszaru liminalnego (poza granicami zwykłych działań marketingowych), gdzie będziemy mieli okazję nadawać ton branży marketingu rekrutacyjnego w Polsce.

Naszym targetem nie są odbiorcy kampanii jako tacy, ale ich emocje. Zależy nam na tym, aby wzbudzać pozytywne doświadczenia, odczucia i przeżycia w chwili gdy spotykają się z naszym działaniem.